CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 27, 2008

MY OWN TESTIMONY ON MIOR SOAP

TESTIMONI 1

Saya rasa perlu ada testimoni sendiri untuk sabun Mior selain dari testimoni2 orang lain yang saya tidak lihat dengan mata sendiri cuma lihat pada gambar yang diambil.
Saya mula menggunakan sabun Mior pada 25 July 2008. Penggunaan pertama ada pada kulit muka. Selepas membasuh muka seperti yang di syorkan, kulit terasa sedikit tegang dan kering. Tetapi tidaklah berpanjangan. Kawan2 yang mencuba untuk kali pertama juga merasakan perkara yang sama. Saya tidak mengalami banyak perubahan pada kulit wajah pada kali pertama mencuba. Namun begitu, kulit muka tidak berminyak yang keterlaluan sehingga petang. Suami kawan saya (yg turut mencuba sabun ini) mengatakan muka dia lebih cerah daripada biasa...itu satu perkembangan yang baik!

Hari kedua dan ketiga pada saya biasa2 sahaja..dan ada jerawat kecil tumbuh pada kawasan dagu tetapi tidak lama..terus kering pada esoknya. Saya sudah menjangkakan 'healing crisis' tetapi pada saya kalau setakat jerawat kecil..tidaklah begitu teruk!


28 July 2008,hari keempat..













Pada amatan saya, pori2 mengecut dan kulit nampak 'halus' sedikit berbanding sebelumnya. Saya yakin penggunaan berterusan dapat mengatasi masalah muka saya yang berminyak, pori2 terbuka, pigmentasi dan parut2 kecil kesan jerawat.

TERUSKAN MENGIKUTI PERKEMBANGAN TERKINI YA!


TESTIMONI 2

Pada hari Sabtu 26 July 2008, saya mencuba sabun Mior menggantikan syampoo untuk merawat kulit kepala yang berkelimumur.
Biasanya penggunaan syampu 'anti dandruff' melegakan kulit kepada selepas satu hari sahaja. Selepas itu kulit kembali 'flaky' dan saya boleh menggaru klit kepada dan kelimumur akan senang keluar seperti berkeping2..

Kelimumur pada kulit kepala saya hanya pada bahagian hadapan dan tepi sahaja. Belakang kepala, tiada. Jadi saya lembabkan rambut dan kulit kepala dan seterusnya melumurkan buih sabun Mior. Urut seketika hingga buih main banyak..bilas. Bahagian belakang saya guna syampoo biasa.

Hari sabtu dan ahad, saya bebas kelimumur!!

Hari ini, 28 July 2008, hari ketiga saya masih bebas kelimumur!!....satu pencapaian yang mebanggakan. Saya bukan memberi anda semua testimoni murahan..sebaliknya ini satu kebenaran..Sesiapa yang mempunyai masalah kelimumur seperti saya, wajib mencuba!


TESTIMONI 3

Ini testimoni anak saya Mysarah. Dia ada eczema di dada, dagu, leher dan sekitar perut..yang paling ketara adalah leher dan dada..Doktor ada memberi ubat untuk di sapu tapi sekejap sahaja hilang, lepas itu timbul semula.



Lihat gambar,..sekali sahaja guna sabun Mior ada perubahan yang ketara! Masih lagi dalam proses penyembuhan. Saya harap sabun Mior dapat menyelesaikan masalah kulit yang di alami Mysarah..


WARNING!

THESE ARE PERSONAL TESTIMONIES..

PLS. DO NOT COPY WITHOUT PERMISSION.

THANKS

0 comments: